Με έκπληξη διαβάσαμε και πληροφορηθήκαμε την παρέμβαση του φερόμενου ως περιφερειάρχη Δωδεκανήσου αναφορικά με την επίσκεψη της αντιπροσωπείας της Fraport στο αεροδρόμιο της Ρόδου.
Ο κύριος Χατζημάρκος που εμφανίζεται ως περιφερειάρχης, θα έλεγε κανείς ότι θα έπρεπε να είναι ο πρώτος στην προάσπιση των συμφερόντων του Δωδεκανησιακού λαού. Αντί γι' αυτό όμως προσπαθεί να προκαλέσει σύγχυση στους νησιώτες μιλώντας για αξιοποίηση -ιδιωτικοποίηση, μιλώντας για ακραίες ιδεολογίες και για την αλήθεια που είναι στη μέση... μας είπε ότι «αυτοί που με τα πανό αντιστέκονται, στο ξεπούλημα, ανάμεσα τους και το Επαμ Ρόδου, είναι η αιτία του ξεπουλήματος...»
Ας απαντήσει ο κύριος Χατζημάρκος σε μερικές πολύ απλές ερωτήσεις :
Πρώτον,
- Το αεροδρόμιο της Ρόδου συνεισφέρει στον κρατικό κορβανά από 50 έως 60 εκατομμύρια ετησίως. Τα χρήματα αυτά είναι πολύ περισσότερα από τα έσοδα από όλους τους αρχαιολογικούς χώρους της Ρόδου μαζί! Αυτά τα έσοδα με ποιόν τρόπο θα αντικατασταθούν υπέρ του Δωδεκανησιακού και Ελληνικού λαού ;
Δεύτερον,
- Γνωρίζει ο κύριος Χατζημάρκος ποια είναι διαφορά της λέξης επένδυση με τη λέξη υφαρπαγή; Γνωρίζει ποιά είναι η διαφορά της λέξης ιδιωτικοποίηση με τη λέξη κρατικοποίηση υπέρ άλλου κράτους.;
Γνωρίζει ότι η fraport είναι κρατική εταιρεία γερμανικών συμφερόντων και αν το γνωρίζει γιατι μιλάει για ιδιωτικοποίηση; Γνωρίζει ότι ακόμα κι η δωσίλογη κυβέρνηση του Τσίπρα δεν θεωρεί συμφέρουσα την πώληση των αεροδρομίων αλλά αναγκάστηκε να υποχωρήσει εκβιαζόμενη από τους Γερμανούς στη διαπραγμάτευση του καλοκαιριού; Υπό ποιούς όρους και συνθήκες κάτι τέτοιο είναι συμφέρον όταν η κυβέρνηση σου το αποδέχεται υπό το καθεστώς εκβιασμού;
Τρίτον,
- Γνωρίζει ότι πρόσφατα με χρήματα του ελληνικού λαού παραδόθηκε η νέα πτέρυγα στο αεροδρόμιο; Γνωρίζει ότι τα χρήματα από τα κέρδη χρήσης του αεροδρόμιου της Ρόδου δεν επιστρέφουν σε αυτό με αποτέλεσμα η ποιότητα των υπηρεσιών του αεροδρόμιου μας να μην είναι αυτή που θέλουμε για τον Ελληνικό λαό και για τα εκατομμύρια επισκέπτες μας ; Γνωρίζει ότι αυτό συμβαίνει με πολιτική επιλογή των εκάστοτε υπουργών με τους οποίους χαριεντίζεται, και όχι με απόφαση των εργαζόμενων η των πολιτών ;
Συγκεκριμένα, τα κέρδη από τη χρήση του αεροδρομίου αποδίδονται στο ελληνικό Δημόσιο και αυτό κρίνει , αν θα τα χρησιμοποιήσει σε άλλες ανάγκες του ελληνικού κράτους ή θα επενδύσει στην αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών του ίδιου του αεροδρομίου. ΠΑ.ΣΟ.Κ. και Νέα Δημοκρατία τα τελευταία 10 χρόνια που είχαν την ευθύνη στο υπουργείο μεταφορών έκριναν ότι, οι κυλιόμενες σκάλες στο αεροδρόμιο της Ρόδου έπρεπε να είναι χαλασμένες !!! Το ελληνικό Δημόσιο με πολιτική του απόφαση δεν επιστρέφει επί δέκα χρόνια στο αεροδρόμιο της Ρόδου 100.000 € από τα 50 εκατομμύρια που ενθυλακώνουν κάθε χρόνο, για να φτιαχτεί η καταραμένη σκάλα που στοιχειώνει και ταλαιπωρεί ηλικιωμένους και άτομα με αναπηρία.
Άρα !... πρέπει να το χαρίσουμε στους Γερμανούς!
Τα δεκατέσσερα αεροδρόμια δίνουν στο χρεοκοπημένο μας κράτος κάθε χρόνο 500 εκατομμύρια και τα ξεπουλάμε για 1,2 δις! Μπράβο σας ωραία επένδυση! Είστε και από τον ιδιωτικό τομέα, τρομάρα σας!
Επειδή λοιπόν ΠΑΣΟΚ και Νέα Δημοκρατία, είχαν πάρει την πολιτική απόφαση να απαξιώσουν την περιουσία του ελληνικού λαού έρχεται ο κύριος Χατζημάρκος με τις φανταστικές του ιδέες να μας πεί ότι, λύση είναι τα έσοδα να τα παίρνει το γερμανικό δημόσιο, για να μας κάνει κλιματιζόμενο το αεροδρόμιο, λες και εμείς δεν ξέρουμε να το κάνουμε...
Αλλά είπαμε: "Οι Γερμανοί θέλουν το καλό μας ! Σαν φίλοι έρχονται!"
Πράγματι βρισκόμαστε σε ένα σημείο του δημόσιου διαλόγου, όπου είμαστε πέρα από ιδεολογίες ακόμα και από ιδεοληψίες για το μέγεθος και την αποστολή του δημόσιου τομέα και έχουμε να κάνουμε καθαρά με υπηρέτες ξένων αφεντάδων, καθαρά και χωρίς αμφιβολία.
Οι αρχαιολογικοί χώροι της Ρόδου έχουν καταγγελθεί ότι στερούνται βασικές υποδομές όπως, τουαλέτες, χώρους πρόσβασης ατόμων με ειδικές ανάγκες, μόνιμα πνιγμένοι στα σκουπίδια και στα αγριόχορτα – για τον ίδιο λόγο, διότι - κυβερνήσεις και τοπικές αρχές, όπως αυτές που εκφράζει ο κύριος Χατζημάρκος δεν επανεπενδύουν στα περιουσιακά στοιχεία την προίκα του λαού από καθαρή πολιτική απόφαση, διευκολύνοντας έτσι το ξεπούλημα της χώρας κομμάτι - κομμάτι λέγοντας δήθεν ότι, οι υπηρεσίες που παρέχουμε είναι ντροπιαστικές και καλύτερα να τα δώσουμε στους ξένους, Ε! τι λέτε! Κοντεύουμε ;
-Δεν θα φύγει η Ακρόπολη της Λίνδου ή οι πεταλούδες, μόνο τα εισιτήρια θα πάρουν οι Γερμανοί... και θα τα φτιάξουν όλα ρολόι...
Το μόνο που πραγματικά είναι ντροπιαστικό σ' αυτή τη χώρα και που πρέπει να το δώσουμε στους ξένους είναι ο περιφερειάρχης Δωδεκανήσου με τις δωσίλογες κυβερνήσεις δεξιές και αριστερές, αλλά, αυτό είναι σχήμα οξύμωρο: να δώσεις στους ξένους κάτι που τους ανήκει ήδη. Από 4 έως 7 Νοεμβρίου, ελληνογερμανική φιλία, ταξιδάκι στο Βερολίνο, για δημάρχους και περιφερειάρχες, όλα πληρωμένα...
Ο κύριος Χατζημάρκος θα μείνει στην ιστορία της Δωδεκανήσου σαν ο περιφερειάρχης που ενώ η κεντρική κυβέρνηση ξεπουλούσε τα πάντα στη Ρόδο, εκβιαζόμενη από το παράνομο χρέος ή από άποψη, το μόνο που έκανε είναι να παίζει παλαμάκια και να λέει Ανοησίες...
Ο κύριος Χατζημάρκος που εμφανίζεται ως περιφερειάρχης, θα έλεγε κανείς ότι θα έπρεπε να είναι ο πρώτος στην προάσπιση των συμφερόντων του Δωδεκανησιακού λαού. Αντί γι' αυτό όμως προσπαθεί να προκαλέσει σύγχυση στους νησιώτες μιλώντας για αξιοποίηση -ιδιωτικοποίηση, μιλώντας για ακραίες ιδεολογίες και για την αλήθεια που είναι στη μέση... μας είπε ότι «αυτοί που με τα πανό αντιστέκονται, στο ξεπούλημα, ανάμεσα τους και το Επαμ Ρόδου, είναι η αιτία του ξεπουλήματος...»
Ας απαντήσει ο κύριος Χατζημάρκος σε μερικές πολύ απλές ερωτήσεις :
Πρώτον,
- Το αεροδρόμιο της Ρόδου συνεισφέρει στον κρατικό κορβανά από 50 έως 60 εκατομμύρια ετησίως. Τα χρήματα αυτά είναι πολύ περισσότερα από τα έσοδα από όλους τους αρχαιολογικούς χώρους της Ρόδου μαζί! Αυτά τα έσοδα με ποιόν τρόπο θα αντικατασταθούν υπέρ του Δωδεκανησιακού και Ελληνικού λαού ;
Δεύτερον,
- Γνωρίζει ο κύριος Χατζημάρκος ποια είναι διαφορά της λέξης επένδυση με τη λέξη υφαρπαγή; Γνωρίζει ποιά είναι η διαφορά της λέξης ιδιωτικοποίηση με τη λέξη κρατικοποίηση υπέρ άλλου κράτους.;
Γνωρίζει ότι η fraport είναι κρατική εταιρεία γερμανικών συμφερόντων και αν το γνωρίζει γιατι μιλάει για ιδιωτικοποίηση; Γνωρίζει ότι ακόμα κι η δωσίλογη κυβέρνηση του Τσίπρα δεν θεωρεί συμφέρουσα την πώληση των αεροδρομίων αλλά αναγκάστηκε να υποχωρήσει εκβιαζόμενη από τους Γερμανούς στη διαπραγμάτευση του καλοκαιριού; Υπό ποιούς όρους και συνθήκες κάτι τέτοιο είναι συμφέρον όταν η κυβέρνηση σου το αποδέχεται υπό το καθεστώς εκβιασμού;
Τρίτον,
- Γνωρίζει ότι πρόσφατα με χρήματα του ελληνικού λαού παραδόθηκε η νέα πτέρυγα στο αεροδρόμιο; Γνωρίζει ότι τα χρήματα από τα κέρδη χρήσης του αεροδρόμιου της Ρόδου δεν επιστρέφουν σε αυτό με αποτέλεσμα η ποιότητα των υπηρεσιών του αεροδρόμιου μας να μην είναι αυτή που θέλουμε για τον Ελληνικό λαό και για τα εκατομμύρια επισκέπτες μας ; Γνωρίζει ότι αυτό συμβαίνει με πολιτική επιλογή των εκάστοτε υπουργών με τους οποίους χαριεντίζεται, και όχι με απόφαση των εργαζόμενων η των πολιτών ;
Συγκεκριμένα, τα κέρδη από τη χρήση του αεροδρομίου αποδίδονται στο ελληνικό Δημόσιο και αυτό κρίνει , αν θα τα χρησιμοποιήσει σε άλλες ανάγκες του ελληνικού κράτους ή θα επενδύσει στην αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών του ίδιου του αεροδρομίου. ΠΑ.ΣΟ.Κ. και Νέα Δημοκρατία τα τελευταία 10 χρόνια που είχαν την ευθύνη στο υπουργείο μεταφορών έκριναν ότι, οι κυλιόμενες σκάλες στο αεροδρόμιο της Ρόδου έπρεπε να είναι χαλασμένες !!! Το ελληνικό Δημόσιο με πολιτική του απόφαση δεν επιστρέφει επί δέκα χρόνια στο αεροδρόμιο της Ρόδου 100.000 € από τα 50 εκατομμύρια που ενθυλακώνουν κάθε χρόνο, για να φτιαχτεί η καταραμένη σκάλα που στοιχειώνει και ταλαιπωρεί ηλικιωμένους και άτομα με αναπηρία.
Άρα !... πρέπει να το χαρίσουμε στους Γερμανούς!
Τα δεκατέσσερα αεροδρόμια δίνουν στο χρεοκοπημένο μας κράτος κάθε χρόνο 500 εκατομμύρια και τα ξεπουλάμε για 1,2 δις! Μπράβο σας ωραία επένδυση! Είστε και από τον ιδιωτικό τομέα, τρομάρα σας!
Επειδή λοιπόν ΠΑΣΟΚ και Νέα Δημοκρατία, είχαν πάρει την πολιτική απόφαση να απαξιώσουν την περιουσία του ελληνικού λαού έρχεται ο κύριος Χατζημάρκος με τις φανταστικές του ιδέες να μας πεί ότι, λύση είναι τα έσοδα να τα παίρνει το γερμανικό δημόσιο, για να μας κάνει κλιματιζόμενο το αεροδρόμιο, λες και εμείς δεν ξέρουμε να το κάνουμε...
Αλλά είπαμε: "Οι Γερμανοί θέλουν το καλό μας ! Σαν φίλοι έρχονται!"
Πράγματι βρισκόμαστε σε ένα σημείο του δημόσιου διαλόγου, όπου είμαστε πέρα από ιδεολογίες ακόμα και από ιδεοληψίες για το μέγεθος και την αποστολή του δημόσιου τομέα και έχουμε να κάνουμε καθαρά με υπηρέτες ξένων αφεντάδων, καθαρά και χωρίς αμφιβολία.
Οι αρχαιολογικοί χώροι της Ρόδου έχουν καταγγελθεί ότι στερούνται βασικές υποδομές όπως, τουαλέτες, χώρους πρόσβασης ατόμων με ειδικές ανάγκες, μόνιμα πνιγμένοι στα σκουπίδια και στα αγριόχορτα – για τον ίδιο λόγο, διότι - κυβερνήσεις και τοπικές αρχές, όπως αυτές που εκφράζει ο κύριος Χατζημάρκος δεν επανεπενδύουν στα περιουσιακά στοιχεία την προίκα του λαού από καθαρή πολιτική απόφαση, διευκολύνοντας έτσι το ξεπούλημα της χώρας κομμάτι - κομμάτι λέγοντας δήθεν ότι, οι υπηρεσίες που παρέχουμε είναι ντροπιαστικές και καλύτερα να τα δώσουμε στους ξένους, Ε! τι λέτε! Κοντεύουμε ;
-Δεν θα φύγει η Ακρόπολη της Λίνδου ή οι πεταλούδες, μόνο τα εισιτήρια θα πάρουν οι Γερμανοί... και θα τα φτιάξουν όλα ρολόι...
Το μόνο που πραγματικά είναι ντροπιαστικό σ' αυτή τη χώρα και που πρέπει να το δώσουμε στους ξένους είναι ο περιφερειάρχης Δωδεκανήσου με τις δωσίλογες κυβερνήσεις δεξιές και αριστερές, αλλά, αυτό είναι σχήμα οξύμωρο: να δώσεις στους ξένους κάτι που τους ανήκει ήδη. Από 4 έως 7 Νοεμβρίου, ελληνογερμανική φιλία, ταξιδάκι στο Βερολίνο, για δημάρχους και περιφερειάρχες, όλα πληρωμένα...
Ο κύριος Χατζημάρκος θα μείνει στην ιστορία της Δωδεκανήσου σαν ο περιφερειάρχης που ενώ η κεντρική κυβέρνηση ξεπουλούσε τα πάντα στη Ρόδο, εκβιαζόμενη από το παράνομο χρέος ή από άποψη, το μόνο που έκανε είναι να παίζει παλαμάκια και να λέει Ανοησίες...